Hindi Urdu

مذہب

فکر وخیالات

مدیر کی قلم سے

Poll

Should the visiting hours be shifted from the existing 10:00 am - 11:00 am to 3:00 pm - 4:00 pm on all working days?

SUBSCRIBE LATEST NEWS VIA EMAIL

Enter your email address to subscribe and receive notifications of latest News by email.

کینسر کی جنگ جیتنے میں کامیاب رہا یہ ہیرو

اداکار رشی کپور اور نیتو کپور منگل کے روز بھارت واپس آگئے ہیں۔ رشی کپور کینسر کی بیماری سے تقریبا ًمکمل طورپر ٹھیک ہو گئے ہیں۔ رشی گزشتہ سال ستمبر کے مہینے میں کینسر کے علاج کے لئے نیو یارک گئے تھے۔ اس دوران ان کی بیوی نیتو کپور ان کے ساتھ تھیں۔

وطن سماچار ڈیسک

اداکار رشی کپور اور نیتو کپور منگل  کے روز بھارت واپس آگئے ہیں۔  رشی کپور کینسر کی بیماری سے تقریبا ًمکمل طورپر ٹھیک ہو گئے ہیں۔  رشی گزشتہ سال ستمبر کے مہینے میں کینسر کے علاج کے لئے نیو یارک گئے تھے۔  اس دوران ان کی بیوی نیتو کپور ان کے ساتھ تھیں۔

اس دوران کئیسلیبریٹی رشی کپور سے ملنے وہاں جاتے رہتے تھے۔  رشی کپور اور نیتو کپور سوشل میڈیا پر کافی فعال ہیں۔  وہ اکثر نیویارک سے سوشل میڈیا کے ذریعے اپنے مداحوں سے وابستہ رہے۔  اس دوران رشی کپور اور نیتو کپور نے تصویر شیئر کرکے  تو کبھی کبھی  سماجی مسائل پر اپنی رائے سے اپنی موجودگی درج کرائی۔  رشی کپور نے منگل کے روز ٹویٹ کیا-'11 ماہ اور 11 دن بعد گھر واپس آگیا ہوں! آپ سب کا شکریہ۔

اداکار انوپم کھیر نے پیر کے روز رشی کپور اور نیتو کے بھارت واپس جانے کی معلومات سوشل میڈیا پر دی تھی۔  انوپم نے ٹویٹ کیا تھا- 'پیاری نیتو کپور اور رشی کپور، نیویارک میں تقریباً ایک سال رہنے کے بعد بھارت واپسی کا  آپ کا سفر محفوظ ہو ا،یسی خواہش کرتا ہوں۔  ایک ہی وقت پر میں خوش بھی ہوں اور دکھی بھی۔  میں آپ کو بہت زیادہ یاد کروں گا۔  ہم نے ساتھ میں بہت اچھا وقت گزارا ہے۔  آپ محبت اور دعا۔

گزشتہ دنوں آشا بھونسلے کی ٹویٹس کا جواب دیتے ہوئے رشی کپور نے کہا تھا کہ معاف کیجیے، اب آپ کی شکایت دور ہو جائے گی! آشا بھونسلے نے ٹویٹ کیا تھا- 'رشی کپور نے گزشتہ سال مجھے فون پر وش کیا تھا جب آپ فلم کے لئے اپنے بال اورمیک اپ کروا رہے تھے۔ ہم نے آپ کے گھر پر کھانا کرنے کی بات کہی تھی۔  اس کے بعد سے آپ امریکہ میں ہیں اور میں سوچ رہی تھی کہ آپ کب واپس آئیں گے۔  اپنا خیال رکھا کرو۔

اداکار رشی کپور نے حال میں اپنا 67 ویں  سالگرہ منائی تھی۔  سالگرہ کے موقع پر رشینیتو کپور کے ساتھ ڈنر ڈیٹ پر گئے تھے۔ اس دوران رشی نے اپنا غصہ سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ کے ذریعے نکالا تھا۔  رشی کپور نے ٹوئٹر پر ریستوران کی ایک تصویر کا اشتراک کیا تھا۔ رشی نے کیپشن میں لکھا تھا- 'نیتو کے ساتھ پارک اورمیڈ کے درمیان 65 ویں اسٹریٹ پر موجود ڈینیل بوولڈس فلیگ شپ ریستوران میں سالگرہ کا ڈنر مایوس کن رہا۔  انتہائی مہنگا، اونچی قیمت اور مغرور۔ میں یہاں کسی کو جانے کا مشورہ نہیں دوں گا۔

You May Also Like

Notify me when new comments are added.