امریکی صدر نے قوم کو اعتماد دلانے کیلئے کیا یہ اہم کام

بائیڈن نے ڈیلاویئرنیوارک میں کرسٹینا کیئر اسپتال میں ویکسین کی پہلی خوراک لینے کے بعد کہا ’’میں یہ ایسا کررہاہوں ہوں تاکہ لوگ قطرے پینے کے لئے تیار رہیں ، تشویش کی کوئی بات نہیں۔‘‘ مسٹر بائیڈن نے کہا کہ ویکسی نیشن پروگرام شروع کرنے کے لئے ٹرمپ انتظامیہ کو کسی حد تک سہرا جاتا ہے۔

وطن سماچار ڈیسک

امریکی صدر نے قوم کو اعتماد دلانے کیلئے کیا یہ اہم کام !

 

واشنگٹن ، 22 دسمبر : امریکہ کے نومنتخب صدر جو بائیڈن کو پیر کے روز ایک لائیو ٹیلی ویژن پروگرام کے دوران قوم کو اعتماد دلانے کے لئے فائزر کووڈ 19 ویکسین کی پہلی ویکسی نیشن کرائی گئی۔

بائیڈن نے ڈیلاویئرنیوارک میں کرسٹینا کیئر اسپتال میں ویکسین کی پہلی خوراک لینے کے بعد کہا ’’میں یہ ایسا کررہاہوں ہوں تاکہ لوگ قطرے پینے کے لئے تیار رہیں ، تشویش کی کوئی بات نہیں۔‘‘

مسٹر بائیڈن نے کہا کہ ویکسی نیشن پروگرام شروع کرنے کے لئے ٹرمپ انتظامیہ کو کسی حد تک سہرا جاتا ہے۔

 

 

 

انہوں نے شہریوں سے بھی چھٹیوں کے دوران ماسک پہننے اور معاشرتی فاصلہ کے قوانین پر چلنے کی اپیل کی۔ انہوں نے کہا’’اگر آپ سفر کررہے ہو یا نہیں۔‘‘اس سے پہلے دن ہی ، مسٹر بائیڈن کی اہلیہ ، جل بائیڈن کو پہلی خوراک کی ویکسین پلائی گئی تھی۔

 

 

 

نومنتخب نائب صدرکملا ہیرس اور ان کے شوہر ڈگ ایم ہاف کو بھی اگلے ہفتے پولیو کے قطرے پلائ جانے کی امید ہے۔نائب صدر مائک پینس اور ہاؤس اسپیکر نینسی پیلوسی ان رہنماؤں میں شامل تھے جنھیں گذشتہ ہفتے ویکسین کی پہلی خوراک پلائی گئی تھی۔جان ہاپکنز یونیورسٹی کے مطابق دنیا میں کورونا وائرس سے سب سے زیادہ متاثر امریکہ میں 17994936 افراد متاثر ا319086 کورونا مریض فوت ہوچکے ہیں۔

 

You May Also Like

Notify me when new comments are added.