بریکنگ نیوز

مذہب

فکر وخیالات

مدیر کی قلم سے

Poll

Should the visiting hours be shifted from the existing 10:00 am - 11:00 am to 3:00 pm - 4:00 pm on all working days?

SUBSCRIBE LATEST NEWS VIA EMAIL

Enter your email address to subscribe and receive notifications of latest News by email.

طلبا کے آگے جامعہ نے ٹیکے گھٹنے ، انٹرنس کو ہری جھنڈی

جامعہ ملیہ اسلامیہ کی ایگزیکٹو کونسل میں انٹرینس ٹیسٹ اور دوسرے اہم امور پر لیے گئے فیصلے جامعہ ملیہ اسلامیہ تحریری امتحان کی بنیاد پر سیشن 2020-21 کے لئے یونیورسٹی کے مختلف پروگراموں میں طلباء کو داخلہ دے گی۔ یہ فیصلہ 15 ستمبر (منگل) کو یونیورسٹی کی اعلی ترین فیصلہ ساز باڈی ایگزیکٹو کونسل کے ایک اہم آن لائن اجلاس میں کیا گیا۔ طریقہ کار اور دیگر اصولوں کو حتمی شکل دینے کے بعد بقیہ تففصیلات کا اعلان کیا جائے گا۔

وطن سماچار ڈیسک

جامعہ ملیہ اسلامیہ کی ایگزیکٹو کونسل میں انٹرینس ٹیسٹ اور دوسرے اہم امور پر لیے گئے فیصلے

 

جامعہ ملیہ اسلامیہ تحریری امتحان کی بنیاد پر سیشن 2020-21 کے لئے یونیورسٹی کے مختلف پروگراموں میں طلباء کو داخلہ دے گی۔ یہ فیصلہ 15 ستمبر (منگل) کو یونیورسٹی کی اعلی ترین فیصلہ ساز باڈی ایگزیکٹو کونسل کے ایک اہم آن لائن اجلاس میں کیا گیا۔ طریقہ کار اور دیگر اصولوں کو حتمی شکل دینے کے بعد بقیہ تففصیلات کا اعلان کیا جائے گا۔

 

الیکشن کمیشن نے یہ بھی منظور کیا ہے کہ مختلف پروگراموں کے آخری سمسٹر / سال کے نتائج کا یونیورسٹی کے ذریعہ جلد سے جلد اعلان کیا جائے گا۔

 

ایگزی کیٹیو کونسل میں بیچلر آف ڈینٹل سرجری (بی ڈی ایس) اور بیچلر آف فزیوتھراپی (بی پی ٹی) کے آخری سال کے امتحان کے انعقاد اور امتحانات کے شیڈول کے اعلان سے آگاہ کیا گیا تھا۔

 

جامعہ ملیہ اسلامیہ نے 05.06.2020 سے 20.06.2020 تک ہر اساتذہ کے حتمی سال / سمسٹر امتحانات دئیے ہیں سوائے اساتذہ کی فیکلٹی (ایف او ڈی) اور فزیو تھراپی اور بحالی سائنسز کے سینٹر (سی پی آر ایس) کے علاوہ یونیورسٹی متعلقہ گورننگ باڈیوں کے رہنما اصولوں کے منتظر تھی۔ .

 

 ایگزی کیٹیو کونسل کو جامعہ اسکولوں کے داخلہ ٹیسٹ کے بارے میں بھی آگاہ کیا گیا تھا ، جو کیمپس میں لیا جائے گا اور اس کا شیڈول پہلے ہی اعلان کیا جاچکا ہے۔

 

یہ بھی منظور کیا گیا ہے کہ موجودہ کووڈ -19 صورتحال کی روشنی میں طلباء کو یونیورسٹی اور اسکول کی فیس دو اقساط میں جمع کروانے کی اجازت دی جاسکتی ہے۔ تاہم ، طلباء کو لازمی ہوگا کہ وہ سالانہ / سمسٹر / بورڈ امتحانات کے داخلہ کارڈ کے اجراء سے پہلے کل فیس جمع کروائیں۔

 

ایگزی کیٹیو کونسل نے انٹیگریٹڈ جامعہ لائبریری سسٹم  کی تجویز اور حتمی ڈھانچے کو بھی منظوری دے دی ہے جس کے تحت تمام 34 جامعہ فیکلٹی اور مراکز کی لائبریریوں کو ایک آئی جے ایل ایس میں تبدیل کردیا جائے گا۔

 

You May Also Like

Notify me when new comments are added.